Novi Sad
24.09.2013.
07:28 > 08:46
Zbog radova na raskrsnici Fruškogorske i Bulevara cara Lazara, vozači koji se nađu u Fruškogorskoj ulici iz koje se trenutno ne može ka centru grada, često svesno krše saobraćajne propise.
  • 24.09.2013 16:58
    NSgar
    Bas sam danas truuuuubio jednom liku sa Astrom danas kada mi je izleteo u toj jednosmernoj, pa ako vidi da ga pitam ZASTOO?
  • Dr Petrović

    24.09.2013 11:13
    Collector of sirovinae secundariae

    Tu je i Džipsy C.o ltd. by, da i konjskim limunom zabiberi situaciju.

    Aman, 2-3 radnika drljuckaju lopaticama za plažu onaj kanjon kolorada koji su iskopali i maltretiraju nas sve, za sve novce koje su nam napootimali.

    Rastežu, a ljudi kasne, troše gorivo, prave saobraćajke...

    Ceo grad je razrovan i blokiran, tako da od te muke ljudi ni ne razmišljaju o tome šta im se pred očima dešava.

    Skretanje pažnje.

  • -

    24.09.2013 10:37
    -
    zasto se asfaltira vrsacka ulica?
  • limančanka

    24.09.2013 10:30
    i prošle godine su raskopavali tu raskrsnicu i bio je totalni haos! I onda još vrsni stručnjaci zaborave da predvide šaht pa je potop na toj raskrsnici odmah posle manje kiše.
    Ne razumem zašto ne mogu da naprave stanicu za linije 4 i 11 negde posle Spensa jer je ovo zaista nerazumno da bude u Stražilovskoj pa onda tek kod Merkatora.
    Ceo grad nam smrdi na kanalizaciju,ne može nigde da se prođe, tuga...
  • Limanac1

    24.09.2013 10:20
    Ima nešto trulo...
    Bez obzira na nameru teksta i NN stanara, ovuda je sigurnije proći u špicevima, nego redovnim putem pored dva obdaništa. Naime, u špicu roditelji ostave vozila na obe strane puta, mališani se provlače izmedju vozila.. Vozi se 10-15km na čas, ali nikad nikog nisam sreo iz suprotnog smera. Lupajte minuse a "novinaru" prosledite pincetu...
  • Ja

    24.09.2013 10:06
    Zaprega
    Ne podržavam vožnju u suprotnom pravcu ali posle podne majstora na pomenutom Bulevaru nigde nema.Zašto ne rade u tri smene, zašto posao nije realizovan dok su ljudi bili na godišnjim odmorima, dokle da gledamo i nalećemo na konjski izmet po novosadskim ulicama, DOKLE VIŠE?
  • Dusan

    24.09.2013 09:50
    Odoh da kupim par euro listica, vidim da samo ljomberi u skupljim autima to rade, imacu dva zadovoljstva, em cu popraviti auto i uzeti odstetu, em cu njima njihov da razvalim.
  • Bradilko

    24.09.2013 08:59
    Šta je ovde normalno?
    U ovom gradu i državi jedino je normalno da sin foteljaš nasledi tatu foteljaša jer im je to nasledno.A tata ide na novu i bolje plaćenu funkciju koju će "obavljati" efikasnije i bolje...
    A narod ćuti,plaća račune i broji sitniš za hleb i mleko...
  • 24.09.2013 08:50
    potvrda Tomine izjave
    na Bul. Cara Lazara, spram SPENSa
    nešo se kao raducka prepodne do podne
    i onda pustara
    a začepljen bulevar
    pravi se gužva gde ne treba da bude
    umesto da odrade to u dve smene i da je već gotovo oni su ako se neko seća tj. je čitao najavili da im za ovo što rade treba 150-160 radnih dana
    pa vi sad vidite
    Ba buskoj stanici na ćošku Jirečekove i Fruškogorske piše da neće biti u funkciji do 31.10.
    uživajte
    bahato
  • Novosadjanka

    24.09.2013 08:31
    Neverovatno
    Drago mi je da se konačno pominje ova tema, radovi traju vise od mesec dana, Liman 1 i 2 su odseceni, autobuske inije koje ih spajaju sa Limanom 3 i 4 ne prolaze. Starije osobe mogu samo taksijem da stignu do limanske ambulante ili bilo koje pijace jer autobusi 8 i 1 ne prolaze ni pored jedne. Na gradilištu jedva da se radi, posle 3 ni žive duše kao ni vikendom, a to je jedan od glavnih bulevara u gradu, a svi mediji cute o tome, a gradjani trpe.
  • komšija

    24.09.2013 08:27
    sa limana 1
    u tom kraju živim.
    zaprepastio sam se kada su radovi najavljeni za 160 kalendarskih dana ali kako su odmicali jasno mi je i zašto...
    "radovi" od početka izgledaju kako ih je Toma opisao, niko tu ništa ne radi a sve je u okolini zatvoreno....
    da je normalno ovo što ovi vozači rade i nije ali ih opet i razumem. ja poštujem propise i ovu uličicu inače izbegavam ali valjda je prosečnom bahatom vozaču dosadilo da idu dužim putem....
  • Tja

    24.09.2013 08:27
    To je zato sto su sabani bezobrazni. Ima nas koji tuda prolazimo, pa opet odemo lepo okolo na semaforu.
  • Student

    24.09.2013 08:23
    Sto sporije radis to duze primas platu :D
    Sa duzinom trajanja radova su preterali, i sto reče čover rade u mestu. Al opet ovde je tema bahatost. voznja u suprotnom smeru je NASILNIČKA VOŽNJA. Da bi dosli gde vec gde hoce mogu doci i okolo, ali je to duze skoro 300m... ej 300m treba voziti duze... koliko je to samo goriva potroseno, jos ako bude crveno na semaforu... Lepse je dovoditi u opasnost i sebe i druge na toj krivini kod TMD...
  • jo

    24.09.2013 08:21
    Nema veze
    Nema veze to je bila posledica što NS " nema načelnika policije ".Sad kad ga je imenovan ima da " cveta cveće i u naše preduzetje ".Realno ko je mogao da naredi nekom saobraćajcu da tu reguliše saobraćaj.Pa načelnik koga nisi imao jer on sve vidi i sve zna.Ovi niži po činu ne mogu sami jer nisu ovlašćeni.Bitno da ih ima ko sitnih svetaca i da su svi pomoćnici pomoćnika-pomoćnikovog načelnika
  • Nizina

    24.09.2013 08:14
    Jedan detalj sa slike
    Dokle 'e policija da toleriše zaprege sa konjima. Koliko znam zabranjene su još 60ih godina a policija slepa za to kada u jednoj traci na Bulevaru Cara Lazara zaprega napravi kolonu!!!!

    Načelnika imamo samo da li ima hrabrosti?
  • 24.09.2013 07:55
    Planiranje poslova je NULA!

    Celi Liman je raskopan u isto vreme, pa zamislite vi kada neko krene sa Limana 4 na Liman 1, čovek je celo vreme u gužvi, prorade tu živci zato se to i dešava.
    Čak linija 11A ima velika kašnjenja u špicu, jer prolazi duž celog Limana.

    Mogli su se ti poslovi isplanirati tako da nisu svi u isto vreme.

    Svaka čast da se nešto radi, popravi, zameni novim ako je dotrajalo, ali malo bolje planirati.
  • taksista

    24.09.2013 07:54
    jedva cekam da sastavim nekog u jednosmernoj pa da uzmem odstetu
  • 24.09.2013 07:53
    Jedno je kad je narod bahat, a drugo kad haos na ulicama prevrsi svaku meru. Da, i kad se zatvori ulica, obicaj je da se obelezi da je ulica postala slepa blagovremeno, na mestu gde se jos moze promeniti pravac. Ovako, kad covek dodje i zakuca se u rampu, pa treba da trazi kuda da ide, tad on ide kuda nadje, iako je mozda pogresan smer.
  • SAOBRAĆAJAC

    24.09.2013 07:51
    A šta ćemo sa prevoznim sredstvom
    ... sa druge slike zar njima nije zabranjen ulazak u širi centar grada. U poslednje vreme je prava epidemija ovih vozila, naročito kada u špicevima prelaze preko Temerinskog i Sentandrejskog mosta pa naprave kilometarske gužve, zar to niko ne sankcioniše ili im je neko prećutno gleda kroz prste.
  • IVANA

    24.09.2013 07:50
    Uopste me necu sto vozaci krse propise, pola grada je raskopano, uzas, jos u spicu oko 15h ili kada je kisa bude totalni kolaps u gradu! Male relacije se zbog radova prelaze po pola sata i vise...Lepo neka se radi u tri smene (kao sto videh u mnogim gradovima napolju) pa bi svi radovi bili mnoogo brze zavrseni!
  • ALexa

    24.09.2013 07:47
    uzrok
    Sto sve samo znaci da je jezivo lose isplaniran posao. I ,svete moj, zali para sto neko platu prima za to. Bravo za gradskog koordinatora. Zasto li sam ocekivao ista drugacije...?
  • Trbija

    24.09.2013 07:41
    Ma Srbija bato,nema nama pomoci,zlo je doslo na scenu,a bice mnogo gore!
  • Toma

    24.09.2013 07:40
    ispravka
    tu nema Radova.
    zato i jeste kolaps 6 meseci.

    u po bela dana sam na gradilištu video samo TRI čoveka, za razliku od nekih dana kad nisam video nijednog.
    Od ta tri, jedan je bio neki nadzornik, šetao se okolo u farmericama, jedan je sedeo u rovokopaču a treći je nešto lopatao pod zemljom.
    To su Radovi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna